dimarts, 15 d’octubre del 2013

Els tres gats bessons i la safata amb espelma












La meva cosina Núria em va fer uns encàrrecs, dos gats per penjar a la porta per a ella, que s’assemblessin als gats de casa seva, i una safata amb espelma a conjunt i un altre gat per penjar a la porta, també similar al seu gat casolà per regalar-li a la seva cap el dia del seu aniversari, que és avui. Els gats per la meva cosina són els dos de l’esquerra, i l’altre és el de la seva cap.

Ja em consta que el regal ha agradat, així que estic molt contenta perquè a poc a poc i gràcies als amics i familia em vaig fent coneguda i em possibilita obrirme portes.

Us vull agraïr la confiança que em feu, perquè gràcies a vosaltres em dono a conèixer i a fer-me gran. Un petó!

2 comentaris:

  1. Que preciosos tus gatitos, cada uno tan moco y juntos hacen una faimila perfecta! Y tu conjunto igual bonito, ya se siente que viene Navidades! Besitos!

    ResponElimina
  2. Unos gatitos preciosos, y la bandeja con la vela es lindísima, me ha encantado.
    Besitos.

    ResponElimina